موم ورقه عسل

فروش طلایی موم ورقه ای عسل

قیمت موم ورقه ای عسل به درجه کیفیت آن بستگی دارد. بعضی از تولید کنندگان به فروش طلایی این محصول می پردازند. به موم ورقه ای موم آج شده نیز می گویند، این موم خالص ترین نوع موم می باشد و کاربرد های فراوانی دارد.

فروش طلایی موم ورقه ای عسل

تقسیم بندی انواع موم عسل

ما می توانیم انواع موم عسل را باتوجه به شکل آن ها تقسیم بندی کنیم. موم ماده ای زرد رنگ می باشد که قابلیت جذب بالایی دارد و توسط زنبور عسل تولید می شود. شرکت ها نیز با فرم دادن به این نوع موم آن را به بهره برداری می رسانند.

بیزوکس هامعمولا به چند دسته تقسیم می شوند و انواع مختلفی دارند:

-موم های عسلی

– نفتی

-نباتی

– گیاهی

و موم های مصنوعی یا سنتزی از انواع موم هایی هستند که تا بحال تولید شده اند. موم زنبور عسل دارای کاربرد گوناگونی می باشد.

مثلا شمع سازان از آن در صنعت شمع سازی استفاده های گوناگونی می کنند. در ایران شرکت های زیادی هستند که این موم را از زنبور داران خریداری می کنند و سعی می کنند که به آن شکل و فرم بدهند تا رضایت مشتریان خودرا به دست بیاورند. این موم به خاطر کاربرد بسیار زیادش فروش بالایی نیز دارد.

تقسیم بندی انواع موم عسل

 

روش های تهیه موم ورقه عسل

تهیه موم عسل توسط شرکت ها صورت می گیرد برای اطلاع از رومش های تهیه این نوع موم با ما همراه باشید. شرکت های صنعتی به دلیل این که موم عسل کاربرد زیادی دارد به تولید آن پرداخته اند اما تهیه موم عسل توسط زنبور ها بسیار کند انجام می شود پس آن ها تصمیم گرفتند که خودشان موم عسل تولید کنند.

موم عسل از محصولات پرکاربرد در صنعت بوده است که دلیل ترکیبات و خواص فیزیکی بسیار خوبش به بهره برداری های فراوانی رسیده است. ترکیبات موم عسل استرها، اسید ها و انواع کربن های آزاد بوده که به دلیل داشتن نقطه ذوب بالا و همچنین داشتن ویژگی های فیزیکی مثل مقاومت بالا در برابر حرارت، مقاومت بالا در برابر رطوبت، امروزه در صنایع بسیار زیادی شاهد استفاده این موم هستیم.

موم عسل معمولا بانام موم ورقه ای شده یا موم آج شهرت دارد، بخاطر اینکه توسط دستگاه های تولید ورقه ساخته می شود. این موم بسیار پرکاربرد در صنایعی مثل لوازم آرایشی و بهداشتی، صنعت داروسازی، صنعت شمع سازی، غالب سازی و صنایع غذایی استفاده می شود. ابتدا زنبور داران به فکر تولید موم ورقه خرید عسل افتادند اما اکنون این محصول به شکل گسترده ای در شرکت ها تولید می شود.

بیشتر بخوانید:پروبیوتیک زنبورعسل

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا