موم ورق رنگی

فروش موم ورق رنگی با تعداد رنگ زیاد

فروش موم ورق رنگی

فروش موم ورق رنگی

چرا اخیرا از موم ها رنگی بیشتر استفاده میکنند؟
چند عدد رنگ در موم های رنگی موجود است؟
دنیای موم طبیعی بسیار گسترده بوده و روز به روی بر تعداد کاربرد های این ماده افزوده میشود به طوری که در موارد بهداشتی گرفته تا صنعت از این ماده به وفور استفاده میکنند.یکی دیگر از کارایی که اخیرا به ان اضافه شده و افراد زیادی را به خود مشغول کرده است موم های رنگی ورقه است.

چرا موم های رنگی

همانطور که اشاره شد موم های بسیار پر مصرف و کاربردی هستند،ولی ورق های رنگی موم برای موارد بسیار کم مانند صنایع شمع سازی و اشکال هنری مورد استفاده قرار می گیرد.
مجسمه های رنگی و شمع های تزئینی بیشترین کاربرد و استفاده از ورق های موم رنگی در با طرح شش ضلعی لانه زنبوری را به خود اختصاص داده است.یکی دیگر از خصوصیات این ماده حساس بودن رنگ و شکنندکی ان است زیرا تولید و بسته بندی موم ورقه ای به دلیل اینکه بسیار نازک و شکننده است نیاز به برنامه ریزی و دقت فراوان دارد و برای اینکار از انواع محافظتها برای ارسال به مسافت های طولانی کمک میگیرند.برای تبدیل موم های تصفیه شده کلوخه به ورق های نازک استفاده از دستگاه های مخصوص به نام موم اج کن با والس های بسیار حساس نیاز می باشد.


دلیلی که از موم های رنگی استفاده میشود در موارد زیر خلاصه میکنیم:
1-زیبایی
2-گسترده بودن اشکال هندسی
3-خوشبو بودن
4-زمان سوخت زیاد

علت تولید مومهای ورق رنگی

همانطور که اشاره شد هدف از تولید این نوع موم ها صرفا برای استفاده در موارد هنری بوده و هیچ کاربرد علمی و دارویی ندارد.این شمع امروزه جایگزین شمع های پارافینی و رنگی شده و روز به روز مصرف و تقاضا برای آن زیاد میشود.

فروش موم ورق رنگی

انواع موم ورق رنگی

در بازار با توجه به نیاز مشتری ها رنگبندی این محصولات بسیار مختلف است به طوری که اندازه و رنگ آنها به قدری زیاد است که اکثرا با کد یا شماره های مخصوصی نام گذاری میکنند.ابعاد این موم ها طبق زیر است:
*18در 40 تعداد در یک کیلوگرم 16 الی 17 بسته به ضخامت والس ها
*18 در 28 تعداد ورق 24 الی 25
رنگبندی نیز بسیار زیاد است که و عمدتا طیف رنگهای اصلی میباشد.برخی رنگ های پر مصرف نیز عبارتند از:
1-سبز
2-قرمز
3-زرد
4-توسی
5-سفید

خرید و استفاده از موم ورق رنگی

اگر به دنبال هنر بسیار پر طرفدار مانند شمع سازی با موم ورق رنگی هستید جهت تامین آن میتوانید با ما تماس بگیرید تا بهترین ورق موم را در بسته بندی مطمئن تهیه نمایید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا