پارافین

فروش عمده موم پارافین

خرید عمده موم پارافین با بهترین کیفیت

پارافین ها از دسته اقلامی هستند که مرغوبیت آن ها برای مصارف صنعتی رایج اهمیت بالایی دارد. این عامل به خصوص برای خرید با تناژ بالا برای محصولاتی چون پارافین ها همواره دارا بودن گواهینامه برای کیفیت بالای کالا الزامیست. این نکته ایست که مجموعه ما همواره در عرضه محصولات خود آن را در نظر گرفته است.

شما می توانید با خرید از ما اطمینان حاصل کنید که موم پارافین همیشه از تامین کنندگان معتبر تهیه می شود و استانداردهای صنعت مربوطه را رعایت می کند. همچنین این محصول بنا بر کاربردهای خاص مانند مواد غذایی، دارویی، یا لوازم آرایشی دارای تنوع بالاییست که ما به عنوان متخصص در زمینه خود می توانیم در صورت لزوم در این زمینه به خرید رضایتمند شما کمک کنیم. در این مقاله با موم پارافین بیشتر آشنا شده و در رابطه با انواع و شرایط خرید به صرفه آن نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت پس با ما همراه شوید.

موم پارافین چیست

موم پارافین یک نوع از پارافین نرم و به شکا جامد با نقطه ذوب پایین است. این ماده همه کاره و پرفروش، با استفاده از لوازم آرایشی تا صنعتی و درمانی دارای طیف وسیعی از کاربردهاست. یکی از رایج ترین روش های استفاده از موم پارافین نیز بسیار شناخته شده و به عنوان درمانی برای تسکین سفتی یا درد دست و پا است به همین سبب در صنعت دارو و درمان نیز کارایی بسیار دارد. این محصول از نفت ساخته شده است و به طور کلی برای مصارف یاد شده بی خطر در نظر گرفته می شود.

انواع موم پارافین

انواع مختلفی از موم پارافین در بازار موجود است که هر کدام دارای خواص و ویژگی های متفاوتی هستند که برای کاربردهای مختلف مناسب هستند. انواع مختلف این محصول بر اساس نقطه ذوب، محتوای روغن و سایر خواص فیزیکی و شیمیایی آن ها متمایز می شوند. در اینجا برخی از انواع رایج آن آورده شده است:

  • کاملا تصفیه شده

این نوع خالص ترین نوع موم پارافین است که میزان روغن آن کمتر از 0.5 درصد است. این ماده کاملاً تصفیه شده سفید و بی بو است و نقطه ذوب آن بین 58 تا 64 درجه سانتیگراد است. در طیف گسترده ای از کاربردها از جمله شمع سازی، لوازم آرایشی و بسته بندی استفاده می شود.

  • نیمه تصفیه شده

این نوع دارای محتوای روغن بالاتری نسبت به پارافین کاملاً تصفیه شده است که معمولاً بین 1 تا 5 درصد است. این ماده نیمه تصفیه شده دارای نقطه ذوب پایین تریست که معمولاً بین 50 تا 60 درجه سانتیگراد متغیر است. در کاربردهایی مانند مداد رنگی، پولیش و پوشش استفاده می شود.

  • مخلوط

این نوع موم ترکیبی از موم های پارافین کامل و نیمه تصفیه شده است که برای دستیابی به خواص خاصی مانند نقطه ذوب پایین تر یا حفظ بوی بهبود یافته ترکیب شده است. نوع مخلوط معمولاً در شمع سازی و لوازم آرایشی استفاده می شود.

این ها برخی از انواع رایج موم پارافین موجود در بازار هستند که هر کدام دارای خواص و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که برای کاربردهای مختلف مناسب هستند.

خرید موم پارافین بی واسطه

ما می دانیم که هنگام تصمیم گیری برای خرید موم پارافین، چندین فاکتور برای اطمینان از انتخاب مشخصات مناسب برای نیازهای خاص خود وجود دارد. این عوامل بسته به استفاده مورد نظر از موم پارافین می تواند متفاوت باشد. در اینجا تعدادی ملاحظات برتر ما آمده است که به طور منظم به مشتریان کمک می کنیم (اگر راهنمایی می خواهید، لطفاً با ما تماس بگیرید):

  • گرید

موم پارافین در انواع مختلفی تولید می شود. موم پارافین درجه بالاتر معمولاً گرانتر است اما ممکن است برای کاربردهای خاصی مانند مواد غذایی یا دارویی ضروری باشد. لذا گرید مورد نیاز برای درخواست و خرید خود را در نظر بگیرید.

  • نقطه ذوب

موم پارافین در محدوده های مختلف نقطه ذوب وجود دارد. انتخاب نقطه ذوب به کاربرد مورد نظر مانند شمع سازی، لوازم آرایشی یا کاربردهای صنعتی بستگی دارد. مطمئن شوید که نقطه ذوبی را انتخاب و خرید کنید که مناسب هدف شما باشد.

  • رنگ

برخی از کاربردها، مانند شمع سازی، ممکن است به رنگ یا رنگ های خاصی نیاز داشته باشند. ما موم پارافین را به شکل بدون رنگ عرضه می کنیم، بنابراین شما می توانید آن را با الزامات زیبایی شناختی ویا برند منحصر به فرد خود تطبیق دهید.

  • بو

موم پارافین می تواند بوی کمی داشته باشد که بسته به درجه و منبع آن می تواند متفاوت باشد. برخی از کاربردها، مانند لوازم آرایشی، ممکن است به موم پارافین بدون بو نیاز داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به این عامل حساس نباشند.

  • مقدار و بسته بندی

مقدار پارافین مورد نیاز خود و همچنین گزینه های بسته بندی موجود را در نظر بگیرید. گزینه های انبوه (جایی که ما در آن تخصص داریم) اغلب برای کاربردهای صنعتی مقرون به صرفه تر هستند، در حالی که بسته های کوچکتر با اندازه مصرف کننده ممکن است برای فعالیت هایی مانند شمع سازی مناسب باشند.

  • شهرت تامین کننده

مثل همیشه، یک تامین کننده معتبر با سابقه ارائه محصولات با کیفیت و ارائه خدمات خوب به مشتریان را انتخاب کنید. ما نیز شما را در این امر به بهترین وجه راهنمایی خواهیم کرد.  اگر می‌خواهید درباره محصولات ما اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با کارشناسان ما در زمینه فروش در تماس باشید.

  • شرایط حمل و نقل و ذخیره سازی

الزامات حمل و نقل و ذخیره سازی را در نظر بگیرید، به خصوص هنگام خرید عمده توجه به این مورد بسیار مورد اهمیت است. اطمینان حاصل کنید که محصول شما می تواند به طور ایمن حمل و نقل و ذخیره شود و هر گونه دما یا مشخصات حمل را نیز برای آن در نظر بگیرید. تیم ما آماده مشاوره در مورد همه این ملاحظات و موارد دیگر است.

با ارزیابی دقیق این عوامل کلیدی، می توانید هنگام انتخاب پارافین مناسب برای نیازها و کاربردهای خاص خود تصمیمات خرید آگاهانه ای بگیرید. مطمئناً مایلیم کمکی باشیم، بنابراین اگر سؤالی دارید یا می‌خواهید از قیمت ها اطلاع داشته باشید، لطفاً همین امروز با ما تماس بگیرید.

شاید برایتان مفید باشد : دان مرغیسوزن پیوند ملکهپرس موم

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
دکمه بازگشت به بالا