خوراک طیور

عرضه مستقیم خوراک طیور عمده درجه 1

 

خوراک طیور عمده

مواد غذایی که برای تغذیه طیور استفاده می گردد باید دارای کیفیت قابل قبولی باشد چرا که عمدتا این پرندگان از جنبه تخم گذاری پرورش داده می شوند. انواع دیگر این محصولات نیز برای طیور گوشتی مصرف می شوند که آن ها نیز ترکیباتی متفاوت را برای بازدهی بهتر پرنده دارا می باشند.

اما منظور از poultry feed چیست؟ در پاسخ باید گفت که برخی از دانه ها اعم از انواع حاوی روغن یا معمولی، انواع توت ها، میوه ها، بقایای حشرات و پرندگان دیگر، جوانه ها، لاروها و سایر آجیل ها همگی می توانند از غذای طیور محسوب شوند که امروزه برای سهولت بیشتر و در دسترس بودن برای افراد پرورش دهنده در حجم بالا آن ها را به صورت استریل شده و به نسبت های آزمایشگاهی و دقیق تولید می کنند. همچنین این خوراک ها به صورت بسته بندی و یا عمده فروشی عرضه می شوند.

عرضه خوراک طیور عمده

عموما سه ماده اصلی در اکثر خوراک‌های پرنده موجود در بازار عبارت اند از ذرت، کنجاله سویا و گندم . همچنین هنگامی که به فهرست مواد تشکیل دهنده بسیاری از انواع خوراک ها نگاه می کنید، ممکن است متوجه شوید که غلات و محصولات جانبی آن مانند گندم، ذرت، سورگوم، جو یا چاودار جز اصلی تشکیل دهنده این محصولات را تشکیل دهد. همگی این اقلام با دانه بندی مناسب جاندار و به صورت فله یا در بسته بندی استریل قابل تهیه بوده و به صورت غیر حضوری نیز به سراسر کشور قابلیت ارسال دارند.

خوراک طیور عمده
قیمت خوراک طیور عمده

با توجه به اینکه عوامل متعددی در تعیین نرخ این محصول دخیل هستند در این قسمت به مهم ترین آن ها اشاره ای خواهیم داشت:
1-نوع خوراک که برای هر نوعی از طیور متفاوت بوده و به علت دارا بودن مواد مغذی مختلف دارای تفاوت قیمت می باشد.
2- میزان عرضه و تقاضای موجود در بازار که بالا رفتن میزان تقاضا می تواند باعث افزایش قیمت موثری برای این محصول گردد.
3-کیفیت مواد اولیه که استفاده از خوراکی چون کنجاله ها و دانه های گیاهی چون گندم و خانواده دانه های سبوس دار همگی قیمت بالایی داشته و استفاده از آن ها در ترکیب غذای پرندگان می تواند هزینه بر باشد.

خرید خوراک طیور

یکی از اصول مهمی که برای تهیه این دست خوراک ها باید مدنظر داشت استفاده از دانه هایی است که بیشترین جذب و کمترین حجم فضولات را در بدن طیور ایجاد می کنند. بر همین اساس لازم است تا از مواد اصلی و لازم تشکیل دهنده این محصولات آگاه باشیم که شامل اقلام زیر است:
* جو
* گندم
* (خرید) ذرت
* سویا
* کنجاله ها
* پودر پروتئین
*بقایای پاستوریزه شده حیوانی
* سایر مواد معدنی و ویتامین‌های اضافی

بیشتر بخوانید:کنه کش زنبور آپیگارد

فروش عمده خوراک طیور

در حال حاضر مراکز بسیاری به صورت فعال قادر به انجام سفارش های عمده شما می باشند. این امکان نیز فراهم شده است تا خریداران از تمامی اقلام تشکیل دهنده خوراک مدنظر آگاه شوند چرا که محصولات بامیفیت علاوه بر دارا بودن جدول تغذیه ای بر بسته بندی دارای تاییدیه های بهداشتی نیز می باشند چرا که این دست محصولات به طور مستقیم بر سلامت طیور و سپس انسان ها تاثیر گذارند.

بیشتر بدانید: لوازم مرغداری

موادی چون ویتامین ها، آنزیم ها، نمک و سنگ آهک نیز به مقدار کم در فرمولاسیون خوراک طیور استفاده می شود که می توانند بر تخم گذاری و بهبود کیفیت گوشت این انداران تاثیر مفیدی داشته باشند. در تولید این محصولات همچنین مواردی دیگر نظیر تهویه و عملیات حرارتی خوراک طیور مورد توجه قرار می گیرد. تهویه مطلوب خوراک در کنار ژلاتینه شدن بهتر نشاسته، بهبود قابلیت هضم را برای پرنده به همراه داشته و سلامت و بهداشت محل های پرورش طیور را نیز تامین می کند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
دکمه بازگشت به بالا