اکستراکتور

خرید اکستراکتور چهار قاب برقی و دستی درجه یک

خرید اکستراکتور چهار قاب

زنبوردارها چگونه میتوانند موم عسل خود را برداشت کنند؟
از چه دستگاهی باید برای برداشت شهد استفاده نمود؟
یکی از ساده ترین و پر کاربردترین دستگاهها در زنبورداری اکستراکتور است که با وجود این تجهیز ساده زنبوردار بدون دغدغه مقدار شهد برداشتی خود را بیشتر میکند.زیرا تنها دستگاهی هست که مخصوص جدا کردن شهد از داخل موم یا قاب عسل به شمار میرود.

کارایی اکستراکتور در زنبورداری

استراکتور یا اکستراکتور ؟وسیله ای بسیار ساده جهت خارج کردن عسل از شان های عسل میباشد.این دستگاه دارای مخزن استوانه ای شکل ،که در داخل آن زنبیل مخصوصی جهت جای گیری قاب عسل به اشکال مختلف حول محور عمودی می چرخد.
شان های عسل جنگلی را پس از پولک برداری(برای برداشت عسل با اکستراکتور این کار ضروری است) در مجاور دیوارهای زنبیل اکستراکتور قرار داده و آن را به چرخش در می آورند.با چرخاند دسته ی اکستراکتور عسل توسط نیروی گریز از مرکز از داخل سلول های شان به خارج پرتاب شده و به دیواره اکستراکتور پاشیده می شود و به تدریج در قسمت پایین مخزن اکستراکتور جمع شده و در نهایت توسط شیر تخلیه در ظروف مختلفی بسته بندی میکنند.برای تخلیه ی قسمت دیگر شانها لازم است تا قاب ها برگردانده شود تا عسل طرف دیگر شان نیز تخلیه گردد.

اکستراکتور 4 قاب مخصوص چه افرادی است؟

اکستراکتور ها عمدتا دو نوع هستند:
1-شعاعی
2-مماسی

خرید اکستراکتور چهار قاب


نوع اول:معمولا جای قاب گیری اش به صورت عمود بر دیواره ی مخزن اکستراکتور بوده و با چرخش امحور عسل ها تخلیه میشود و برای ریختن یک سمت دیگرش نیازی به به جابجایی قاب عسل نیست و تنها با برعکس کردن محور چرخان عسل ها ریخته میشوند.
نوع دوم:در این نوع اکستراکتور ها قابهای عسل به صورت مماس به دیواره ی مخزن بوده و با چرخاندن محور عسل های به بیرون(دیوار مخزن) پرتاب میشوند و برای خالی کردن طرف دیگر قاب ها ان ها را باید جابجا کنیم.

اکستراکتور چهار قاب معمولا برای زنبوردارهایی که تعداد کندوی زیر 100 عدد دارند مناسب است و زیرا همه ی افراد انرژی لازم برای برداشت عسل ارگانیک تا 500 کیلوگرم را به صورت دستی دارند.این اکستراکتور ها به خاطر تعداد قاب کمتر معمولا به صورت دستی بوده و وزن پایین تری نیز دارند.

قیمت عمده اکستراکتور چهار قاب دستی عمده

اکستراکتور چهار قاب دستی دارای انواع مختلفی از جمله:
1-چهار قاب معمولی
2-چهار قاب لبه دار
3-استراکتور چهار قاب درجه یک بدنه استیل و گیربکس چینی میباشد.
قیمت عمده ی این محصول در بازار معمولا از 1/300/000 الی 1/600/000 تومان متغیر است.برای برقی کردن این دستگاه به راحتی با اضافه کردن یک گیربکس و موتور دی سی ساده 12 ولتی میتوان ان را برقی کرده و از نیرو محرکه ی الکتریک جهت چرخاندن ان میتوان استفاده کرد.

جهت خرید اکستراکتور 4 و 6 قاب تماس بگیرید.

09126832367

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا