لوازم زنبورداری

بورس لوازم و داروهای زنبور عسل

بورس لوازم زنبورداری

اگر به عنوان یک زنبوردار تازه شروع به کار کرده‌اید و نمی‌دانید چه لوازم و داروهایی باید برای لوازم زنبورداری خریداری کنید، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با بورس لوازم و داروهای زنبور عسل آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که ابزارهای اصلی زنبورداری برای تمامی افراد یکسان است اما داروها با توجه به بیماری‌های احتمالی متفاوت خواهد بود.

کندو اولین ابزار برای زنبورداری

شما به مکانی برای نگهداری زنبورهای خود نیاز دارید و این مکان کندو است. برخی از افراد کندو را خودشان می‌سازند که وقت‌گیر بوده و ممکن است با استانداردهای جهانی یکی نباشد اما ما با توجه به‌ استانداردهای جهانی فروشنده کندوهای لانگستروت هستیم.
درصورتی که قصد استفاده از کندوهای لانگستروت را دارید، توجه داشته باشید که کندو درحالت‌های مختلف 8 قاب، 10 قاب و… با توجه به نیاز زنبوردار و تعداد زنبورها به فروش می‌رسد. البته پیشنهاد ما خرید کندو با تعداد قاب بالا است، زیرا در گذر زمان تعداد زنبورها افزایش يافته و نیاز به فضای بیشتری برای توليد عسل خواهند داشت.

لباس کار قانون اول یک زنبوردار است

لباس کار زنبورداری احتمالاً مهم ترین وسیله‌ای است که زنبوردار برای حفظ ایمنی از آن استفاده می‌کند. حتی ملایم ترین زنبورها هم گاهی نیش می‌زنند و متأسفانه، شما هرگز نمی‌توانید جلوی آن را بگیرید.
همچنین گزیدگی روی صورت یا پوست سر بسیار دردناک است، بنابراین لباس کار باید دارای کلاه اینمی بوده و سر شما به همراه منافذ کوچک مانند سوراخ بینی و گوش را پوشش دهد.
برای کار با زنبور عسل می توانید از هر دستکش کاری استفاده کنید، اما دستکش‌های چرمی به شما کمک بیشتری خواهد داشت. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از دستکش‌های زنبوردار چرمی که تا آرنج ادامه دارند، استفاده کنید.

پایه کندو اصولی برای جابجایی کندوها است

کندوهای شما نمی‌تواند روی زمین باشد، زیرا بلند کردن آنها سخت خواهد بود، اما مهمتر از آن، زمانی که کندوها روی زمین هستند، ممکن است که زنبور له سطح زمین ارتباط برقرار کرده و باعث چسبیدن کندو به رطمین شود.
به همین دليل ما در بین لوازم زنبورداری به شما استفاده از پایه کندو را پیشنهاد می‌کنیم. پایه در قسمت زیر کندو قرار گرفته و باعث جدا شدن سطح زمین و کندو خواهد شد. همچنین شما با استفاده پایه کندو قادر به جابجایی آسان آن هستید.

دودزا

از دود برای آرام کردن زنبورها استفاده کنید تا بتوانید وارد کندو شوید. دود، فرمون‌هایی را که زنبورها برای ارتباط با یکدیگر از خود خارج می‌کنند، می پوشاند. سیگاری یک وسیله برای ایجاد دود بوده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن زنبورها را رام می‌کند.

برس زنبورعسل

زمانی که یک قاب را از کندو بیرون می آورید، به احتمال زیاد باید زنبورها را از آن جدا کنید. اگر قاب را کمی تکان دهید، اکثر آنها خارج خواهد شد، اما در بسیاری از موارد زنبورهای باقی مانده باید با استفاده از برس جدا شود.
برس زنبورداری بلند و محکم بوده اما به گونه‌ای طراحی شده که هیچگونه آسیبی به زنبورها وارد نکند. در سایت ما برس‌های بسیار با کیفیتی برای خرید وجود دارد که می‌توانید با کمترین قیمت آنها را خریداری کنید.

دستگاه عسل گیر آخرین ابزار مورد نیاز هر زنبوردار

این دستگاه از مهم‌ترین ابزارآلات زنبورداری بوده که در انتهای کار برای برداشت عسل به آن نیاز خواهید داشت. نسبت به راه‌حل‌های ديگر بهره‌گیری از دستگاه عسل‌گیر یک راه عالی برای به دست آوردن عسل از کندو لانستروت بوده که بیشترین بازدهی را خواهد داشت.
دستگاه‌های عسل‌گیر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قدرت استخراج همزمان عسل را از چندین قاب خواهند داشت و شما نیاز به برداشت هر قاب به صورت جداگانه ندارید.

بورس لوازم زنبورداری

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا