رولامیت

نوار کنه رولامیت محصول شرکت تکنو وت

نوار کنه رولامیت

نوار کنه ارگانیک و پایدار رولامیت کنه‌های واروآ را در جایی که تولید مثل می‌کنند، زیر کلاهک بچه‌دار هدف قرار می‌دهند. این نوار محصول شرکت تکنو وت بوده و جز نوارهای آماده مصرف، درمان سریع یک هفته‌ای است و می‌توان آن را با ایجاد سلامت در تمامی کلنی‌ها استفاده کرد.

روش های تشخیص کنه واروآ چیست ؟

همانطور که می‌دانید تشخیص کنه واروآ در اواخر تابستان یا پاییز انجام می دهند، به همین دلیل بررسی ساده یک کلنی و تعیین اینکه آیا سطح بالایی از کنه دارد یا خیر دشوار است. برخی از تکنسین‌ها در این موارد ماهر هستند، اما برخی از افراد برای تشخیص کنه واروآ نیاز به نمونه برداری از خرید کندوی زنبور عسل دارند.

نوار کنه رولامیت چیست ؟

زنبورداران چندین سال است که از نوارهای سریع رفع کنه روی کندوهای خود استفاده کرده‌‌اند و در هر بار با موفقیت همراه بوده است. فرمیک پرو استفاده شده در این نوار جدیدترین فرمولاسیون ساخت کنه‌کش است که باعث تأثیر صدرصد ضدعفونی کلنی خواهد بود. همچنین قابل ذکر است که این‌ محصول ماندگاری دو ساله در یک کلنی دارد، اما در طی زمان استفاده باید به نکات آن مانند نگهداری دور از نور مستقیم خورشید دقت کنید.

نکات استفاده از کنه‌کش به طور صحیح :

1. زمان انجام دمای هوا باید بین 20 الی 25 درجه سانتی گراد باشد.
2. برای هر کلنی 6 قاب باید یک نوار استفاده شده تا تاثیرگذاری کامل داشته باشد.
3.‌ پس از انجام فرآیند شما باید از کنترل رفع کنه واروآ با نوارهای سریع اطمینان حاصل کرده و درصورت وجود کنه به صورت مجدد از نوار جدید استفاده کنید.
5. قبل از استفاده دفترچه راهنما محصول را مطالعه کرده تا پاسخ تمامی سوالات خود را پیدا کنید.

چرا باید از کنه‌کش ارگانیک استفاده کنیم؟

در بین راه‌حل‌های رفع کنه واروآ استفاده از این کنه‌کش ارگانیک و پایدار تنها محصولی است که هیچگونه مواد شیمیایی در آن به کار گرفته نشده و باقی‌مانده اسید تاثیری بر روند عملکرد زنبورهای عسل نخواهد داشت.
دقت داشته باشید که کنه‌های واروآ زیر کلاهک زنبور عسل تولید مثل کرده و به همین دلیل سرعت‌ روند درمان بسیار مهم است. کنه‌کش ارگانیک به دلیل استفاده از اسید فرمیک تنها در یک هفته تاثیرگذاری داشته و نسبت به درمان‌های دیگر بدون آسیب به زنبور عسل سریعا کنه‌ها را خواهد کشت.

فواید خرید کنه‌کش ارگانیک:

1. بازدهی بالا :
تا 98% کارایی داشته و کنه های زیر قاب لارو را از بین می برد، درصورتی که محصولات کنه‌کش دیگر حداکثر تا 80٪ تاثیرگذار هستند.

2. مصرف محصول بدون مانده است :
شما با استفاده از این محصول می‌توانید در طول زمان وجود عسل در کندو درمان کنید، زیرا محصول هیچ اثری در موم یا عسل باقی نمی‌گذارد.

3. آماده برای استفاده :
محصول شرکت وامیترات تکنو وت سریعا آماده مصرف بوده و نیاز به ترکیبات یا پیش نیاز مصرف نخواهد داشت.

4. طبیعی می‌باشد :
تمام مواد موجود در کنه‌کش ارگانیک دارای گواهی طبیعی و ارگانیک برای استفاده هستند و شما می‌توانید روی بسته این گواهی را مشاهده کنید.

5. قابل تجزیه زیستی :
کنه‌کش ارگانیک از مواد زیست تخریب ساخته شده و پس از استفاده سریعا به طبیعت بدون هیچگونه ضرر و زیان بازخواهد گشت.

9. گزینه های درمان سریع محصول :
این گزینه درمانی نسبت به محصولات دیگر در صورت تبدیل شدن به آستانه‌های موضعی، به عنوان درمان‌های 7 روزه یا 21 روزه انتخاب می‌شود.

10. بدون مقاومت
این نوار به دلیل سوختن سریع در کندو به همراه دود در بین قاب ها نفوذ کرده و عمل کنه کشی را انجام میدهد.
اما به خاطر فوری عمل کردنش مقاومتی در کنه ها ایجاد نمی کند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا