موم آج کن

خرید دستگاه موم آج کن دستی مدل لپتاپی

موم آج کن دستی

آیا شده هنگام استفاده از ورق موم در قاب عسل زنبورها آن را قبول نکنند؟
آیا دوست دارید از موم طبیعی ورق های رنگی تهیه کنید؟
در ایران و حتی جهان تنها وسیله ای که قادر است در زمان کمی موم زیادی را آجدار و تبدیل به ورقی کند دستگاههای بزرگ و صنعتی تمام اتوماتیک هستند که زنبوردار و دیگر صنایع وابسته به مومورقی باید از کارگاههای موم اج کنی محصول مورد نظر را باید تهیه کنند.اما در این مقاله یک محصول بسیار راحت و ارزان برای اینکا معرفی میکنیم.

موم اج کن دستی چگونه کار میکند؟

گاها به خاطر مسیر طولانی با موم اج کنی ها و نیاز شدید به موم ورقه ای موجب شده تا زنبورداری تعطیل شده و به دنبال ورق موم بگردید.این محصول در کارگاههای موم آج کنی به روش های مختلف تصفیه و خنک کاری تبدیل به موم ورقی میشود.اما گاها لازم است با نظارت خود زنبوردار و در اندازه ی مناسب تولید شده و با خیال راحت در اختیار زنبورها قرار بگیرد.برای این کار از موم آج کنی های دستی استفاده میکنیم.

موم آج کن دستی


مزایای موم اج کن دستی:
1-تولید موم ورق در اندازه ی دلخواه
2-قیمت بسیار پایین دستگاه
3-اتلاف زمان کمتر
4-صرفه جویی در زمان و مالی
5-مناسب برای همه ی مکان ها
6-وزن کمتر
7-کارکرد بسیار آسان
7-هیچ گونه هزینه ی تعمیر و نگهداری ندارد
این دستگاه بسیار ساده بوده و همانند لپ تاپ دو صفحه ی بابیتی یا آلومینیومی روی هم قرار گرفته و به مقدار 100 گرم موم را در بین خود شبیه ورق موم اجدار در می آورند.یعنی اصل کار پرس دو صفحه روی هم میباشد.

قیمت موم اج کن دستی

یکی از معایب این محصول برای زنبورداران این است که مدت محدودی به ان نیاز خواهند داشت و ممکن است برای هر زنبوداری لازم نباشد.اما خوشبختانه در زمان تعطیلی این شغل تولید کنندگان شمع میتوانند از آن برای ساخت موم ورقه ای استفاده کنند.قیمت این دستگاه در بازار داخلی حدودا دو میلیون و پانصد هزار تومان میباشد.

مزیت موم اج کن دستی و خرید آن

از مهمترین مزیت این دستگاه آسوده خاطر کردن زنبوردار در حین استفاده از ان میباشد زیرا میداند مومی که برای ساخت ورق استفاده میکند برای خود بوده و هیچ گونه تقلبی در ان صورت نگرفته است.لذا برای اطلاع از قیمت دقیق و خریدان با ما در تماس باشید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا