گرده گل

خرید گرده گل با قیمت های مختلف

قیمت گرده گل مختلف

گرده یک ماده پودری است که توسط گیاهان دانه دار تولید می شود این پودر از دانه های گرده (میکروگامتوفیت های بسیار کاهش یافته) تشکیل شده است که گامت های نر (سلول های اسپرم) تولید می کنند.دانه‌های گرده دارای پوشش سختی از اسپورپولنین هستند که از گامتوفیت‌ها در طول فرآیند حرکت آنها از پرچم به مادگی گیاهان گلدار یا از مخروط نر به مخروط ماده اسپرم‌ها محافظت می‌کند.
این ماده به خاطر مواد مغذی که دارد مورد توجه حشره ی مخصوصی به نام زنبورعسل قرار گرفته و به غیر این ماده هیچ غذای دیگری نمی توان آنها را رشد دهد.

 

دانه ی گرده گل

دانه ی گرده گل یک امر بسیار حیاتی در بخش کشاورزی است و هر گیاهی برای داشتن میوه نیازمند این ماده است.اگر گرده روی یک مادگی یا مخروط ماده سازگار فرود بیاید، جوانه می زند و لوله گرده ای تولید می کند که اسپرم را به تخمک حاوی گامتوفیت ماده منتقل می کند.در کنار هم قرار گرفتن میلیون ها گرده ی ریز یک گلوله ی خوراکی از همین ماده ایجاد میشود.این کار گلوله کردن فقط به عهده ی زنبورهاست و هیچ موجود دیگری قادر به چنین اقدامی نیست.

 

موارد مصرف گرده گل

گرده گل علاوه بر بحث ساختن زندگی زنبورها و تولید میوه های کشاورزی برای انسان ها فایده های زیادی دارد.لذا برای مصرف انسان به عنوان یک ماده و مکمل غذایی به بازار عرضه می شود.
حتی بسیاری از افراد برای درمان مشکلات بدنی خود از همین محصول کمک میگیرند.بزرگترین ماده تشکیل دهنده کربوهیدرات ها با محتوای پروتئین بین 7 تا 35 درصد بسته به گونه های گیاهی جمع آوری شده توسط زنبورها است.
1-درمان مشکلات قلبی
2-بهبود گردش خون
3-درمان مشکلات معده و روده
4-ترمیم سلول های پوستی
5-جلوگیری از پیری زودرس از موارد مهم خاصیت های گرده گل است.

 

توجه:سازمان غذا و داروی ایالات متحده( FDA)  هیچ گونه اثرات مضر مصرف گرده زنبور عسل را به جز آلرژی های معمول پیدا نکرده است.

 

گرده گل تازه یا خشک شده

در ابتدی برداشت زنبورها آن را با بزاق دهان و مقداری رطوبت طبیعی در دل خود دانه ها بسیار خمیری و نرم هستند.مصرف انها در این حالت چندان از نظر طعم و مزه جالب نیست لذا برای بهتر بودن مصرف ان را بعد از برداشت به روش های گوناگون خشک میکنند تا اثر بد و بوی نامطبوع ان از بین برود.توصیه میکنیم از گرده ای خشک شده به روش طبیعی استفاده کنید.

 

قیمت گرده گل مختلف

خرید بهترین گرده گل

همه ی تعریف ها و تمجید ها در مورد فواید گرده گل به صورت تجربی و طبق استفاده های زنبورعسل توصیه میشود و FDA سازمان غذا و داروی ایالت متحده آمریکا به بازاریابان گرده زنبور عسل در ایالات متحده اجازه نمی دهد تا در مورد محصولات خود ادعاهای سلامتی داشته باشند، زیرا هیچ پایه علمی برای این موارد تا به حال ثابت نشده است. حال اگر به دنبال گرده ی خالص با ویژگی های استاندارد خشک شدن هستید میتوانید با ما در تماس باشید.

 

قیمت گرده گل مختلف

قیمت عمده گرده گل با بوی خاص

عمدتا گلهای طبیعت دارای بوی خوش و دلچسبی دارند.زنبورها نیز جذب این گلها شده و گرده ی انها را برداشت میکنند،اگر گلها وحشی و دارویی باشد در کنار هم بودن این موارد موجب خوش بویی گرده ها نیز شده و طعم خاصی به آنها میدهد.
موارد مهم در قیمت گرده ها از نظر کیفیت طبق زیر هست:
1-تنوع رنگ
2-عطر و بو
3-تعداد رنگ و موارد زیادی در قیمت ان موثر است.


برای تهیه ی بهترین گرده گل بهاری با ما در تماس باشید.

 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا