گرده گل

پیش خرید گرده گل ایرانی خشک و تمیز

پیش خرید گرده گل
بسیاری از افراد به دلیل آلرژی به داروهای شیمیایی و مختلف نمی‌توانند از داروهای روز دنیا برای حفظ سلامتی و افزایش انرژی خود استفاده کنند. به همین دلیل ما به شما خرید عسل خالص و گرده گل ایرانی را به صورت کاملا بهداشتی و خشک پیشنهاد می‌کنیم.

این گرده می‌تواند برخلاف سایز کوچک خود تاثیر بسیار بزرگی در سلامت جسمی و افزایش انرژی شما داشته باشد برای آشنایی با محصول ذکر شده در ادامه متن و با ما همراه باشید.

آشنایی با گرده خشک ایرانی

آیا با ساختار و خواص گرده کل ایرانی آشنایی دارید؟ این گرده به عنوان پرچم‌های گل توسط زنبور عسل برداشت شده و در ساختار اصلی خود حاوی ترکیباتی همچون آنزیم‌ها، پروتئین‌ها، کربوهیدرات، ویتامین‌ها و… است.

در واقع این گرده برای تغذیه زنبورهای عسل در طبیعت ساخته شده است،

اما به دلیل ساختار بسیار قوی و مواد مغذی آن به مرور زمان توسط انسان‌ها نیز مورد مصرف برای درمان بیماری‌های مختلف و افزایش انرژی قرار گرفته است.

آیا گرده گل خشک به صورت بهداشتی برداشت می‌شود؟

بله. همانطور که می‌دانید گرده گل از طریق زنبورهای عسل در طبیعت جمع آوری شده و زنبورداران برای جمع آوری و برداشت آنها از کندوی عسل در قسمت ورودی دریچه پرواز به درون کندو از طریق تله گیر گرده استفاده می‌کنند. به همین دلیل می‌توان گفت جمع آوری گرده گل خشک ایرانی به صورت کاملا بهداشتی و تمیز انجام می‌شود.
البته قابل ذکر است که انجام این عملیات هیچ گونه آسیبی به زنبورهای عسل وارد نخواهد کرد، زیرا زنبورها در فصل بهار، تابستان و حتی اواسط فصل پاییز گرده را با پاهای خود از گل‌های متنوع برداشت کرده و گرده‌گیر تنها محصول را بدون آسیب به بدن زنبور از پاهای زنبور عسل جدا می‌کند و به مخزن تله گرده‌گیر انتقال خواهد داد.

پیش خرید گرده گل

دلایل استفاده از گرده گل ایرانی و بهداشتی

بسیاری از افراد این سوال را دارند که چرا باید از پیش فروش گرده گل خشک استفاده کنند، در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که گرده گل خشک ایرانی باکیفیت و بهداشتی در فصل زمستان و بهار به سختی پیدا خواهد شد و مشتری‌های بسیار زیادی دارد. به همین دلیل ما پیشنهاد می‌کنیم از پیش فروش گرده گل استفاده کنید تا در زمان فروش با کمبود محصول مواجه نشوید. همچنین گرده گل دارای خواص خاصی است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

خواص گرده گل خشک

-بهره‌مندی از خرید گرده گل می‌تواند درمان مناسبی برای تنبلی تخمدان‌ها باشد.
-گرده یک گل باعث پیشگیری از سرطان‌هایی مانند سرطان پروستات است.
– اگر به دنبال زیبایی پوست خود هستید، ماسک گرده گل می‌تواند تقویت کننده بسیار عالی برای جوانسازی پوست و رفع چین و چروک باشد.
– در صورت برخورد با مشکلاتی همچون نازایی مردان و زنان گرده گل بهترین دارو خواهد بود.

گرده گل یک مولتی ویتامین است

یکی از سوالات مهم درباره گرده گل خشک ایرانی این است که چرا می‌تواند درمانی برای بسیاری از بیماری‌ها باشد. در پاسخ به این سوال می توان گفت گرده گل یک مولتی ویتامین کامل تشکیل شده از ویتامین‌های گروه B، C ،E ،A انواع نیاسین و نیکوتینامید است.
همانطور که می‌دانید حدود ۹۰ درصد بیماری‌ها به دلیل کمبود ویتامین و آنتی اکسیدان‌های قوی در بدن هستند که گرده گل می‌تواند تامین‌کننده مرجع آنها و قوی‌کننده سیستم ایمنی بدن باشد؛ به همین دلیل با مصرف آن با تمام بیماری‌ها خداحافظی خواهید کرد.

مواد مغذی موجود در ساختار گرده گل

1-انواع ویتامین‌های B، C، E، D
*22٪ پروتئین
* 19 نوع متفاوت اسید آمینه ضروری مانند والین، لیزین، آرژینین، گلوتامیک اسید و…
2- سدیم
3-پتاسیم
4-فسفر
5-کلسیم
6-مس
7-آهن
مواد فلزی یا معدنی موجود در پولن زنبورها به تنهایی هضم سنگینی دارند و اکثر طب سنتی یا تغذیه توصیه میکنند آن را با ترکیب مواد غذایی دیگر میل شود تا ارزش غذایی بالاتری پیدا کند.
جهت تهیه ی گرده گل با بهترین کیفیت و تنوع رنگی کافیست با ما ارتباط بگیرید.

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا