عسل طبیعی

خریدخالصترین عسل آویشن کوهی درتهران

خریدخالصترین عسل

یکی از مراکز بزرگ خریدوفروش عسل و محصولات زنبورعسل. تهران می باشد. فرآورده های زیادی از محصولات زنبورعسل در این شهر تهیه و توزیع می شود.

یکی از مشتری های پر وپا قرص عسل طبیعی شرکتهای داروسازی بوده و در ساخت برخی داروهای مسکن و ضد درد از آن استفاده می کنند ،البته برای اینکار از عسل های خاصی مانند عسل آویشن بیشتر به کار برده می شود.

خریدخالصترین عسل

عسل آویشن چیست؟

گیاه آویشن یکی از گیاهان دارویی در طب سنتی بوده و خواص دارویی بسیار زیادی دارد. اغلب از عرق ،دمنوش ،کرم و انواع دارو از آن تولید و در بازار به فروش می رسد. این گیاه پر کاربرد یک محصول دیگری به نام عسل نیز به ما هدیه می دهد ،البته این گیاه از خانواده ی خوشبوی نعناییان بوده و اغلب در کوهستان های شمالغرب و غرب کشور به خصوص در شهرهای الموت ،طالقان و استان آذربایجان غربی  رشد و تکثیر آن می شوند.قطعا هرگیاهی که اثر و خاصیت دارویی بالایی داشته باشد به طبع ،عسل بسیار مرغوب دارویی خواهد داشت و عسل آویشن در این ایران یک عسل کمیاب و قیمت بالایی نیز به شمار می رود.

خریدخالصترین عسل

مشخصات عسل آویشن؟؟

همه ی عسل ها تقریبا دارای خواص فیزیکی بسیار نزدیک به هم دارند.  عسل آویشن نیز تقریبا از چهار بعد دارای همان ویژگی بوده و اما با کمی متفاوت:
*رنگ عسل آویشن: رنگ این این کمی خاص بوده و بیشتر به گونه ی آویشن نیز بستگی دارد ولی بیشتر عسلهای آویشن دارای رنگ کهربایی تند ومایل به قرمز می باشد. عسل آویشن و سیاهدانه از عسلهای تیره محسوب میشوند.  
*میزان رطوبت: عسل آویشن دارای رطوبت قابل قبول و کمی پایین تر می باشد و همین مسئله موجب تاخیر در زمان رس بستن آن می باشد. عسل آویشن اگر به صورت تک گل برداشت شود قطعا دارای قند پایینتری خواهد بود و تنها عسلی هست که افراد دیابتی میتوانند با دوز کمتر از ان مصرف کنند.
*عطر و رایحه :گل این گیاه به دلیل بوی تندی که دارد در عسل تاثیر مستقیم گذاشته و عطر خاصی به آن میبخشد. عسل آویشن دارای بوی تند و بسیار معطر بوده و نسبت به بقیه ی عسل ها بسیار خاص می باشد و جزو گرانترین عسل ها نیز محسوب می باشد ودر حال حاضر قیمت آن به صورت خرده به ازای هر کیلو 120 الی 15هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
خریدخالصترین عسل

برای خرید عسل تک گل آویشن و برداشت اول به صورت عمده و خرده با ما در ارتباط باشید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا