عسل چهل گیاه

خریدبهترین عسل طبیعی چهل گیاه باساکارز پایین

خریدعسل چهل گیاه …بیشتر عسل های موجود در بازار از نوع چهل یا هزار گیاه می باشد،به این دلیل مردم به مصرف عسل چهل گیاه علاقه مند هستند چون خاصیت همه ی عسل های تک گل را دارا هست.پس توصیه می شود در صورتی که شما نیازمند عسل خاصی نباشید و صرفا از خواص دارویی و درمانی عسل بهره مند شوید از عسل چهل یا هزار گیاه استفاده کنید.

  • چهل گیاه و عسل چهل گیاه چیست؟
  • طبیعت و خواص عسل گیاه
  • عسل چهل گیاه قره داغ

چهل گیاه و عسل چهل گیاه چیست؟

اصطلاح چهل گیاه و هزار گیاه به عسل هایی گفته می شود که منشاء گیاه خاصی نیستند و از هر گیاهی که موجود هست،تغذیه شده و عسل درست می شود.معمولا اکثر عسل های موجود در بازار از نوع چهل گیاه یا هزار گیاه می باشد.اثر این نوع عسل ترکیب شده از خواص همه ی گیاهان و شکوفه ها و دارای اثر دارویی و غذایی بسیار بالایی می باشد.

خریدعسل چهل گیاه

طبیعت و خواص عسل گیاه

همانطور که می دانیم وقتی عسلی از ترکیب شهد گلها وگیاهان زیادی تولید شود به مراتب اثر داویی و غذایی بالاتری نسبت به عسل های تک گل پیدا می کند.عسل چهل گیاه نسبت به عسل های تک گل توانایی بالاتری در مبارزه با انواع باکتری و زخم های حاصل ویروسی در بدن را دارد.علاوه بر این کنترل فشار،قند و کلسترول خون نیز از جمله خواص دارویی این عسل می باشد.در ادامه به صورت مجزا به خواص معجزه آسای آن می پردازیم.

1-استحکام استخوان

اگر به صورت مداوم و پیوسته از عسل چهل گیاه استفاده کنید باعث جذب کلسیم زیادی توسط استخوان ها شده و در نهایت به سفتی استخوان و دندان ها می انجامد و طبع آن در سنین بالا کمتر به عارضه پوکی استخوان مبتلا می شوید.

2-افزایش خون

عسل چهل گیاه در ساخت گلبول های قرمز بسیار موثر عمل می کند و موجب از بین رفتن فقر آهن و کم خونی می شود.

3-بهبود زخم

بر اثر برخی بیماری های حاصل از ویروس و یا باکتری ها یک سری زخم ها در اثر فعالیت این موجودات کوچک در بدن ایجاد می شود که درمان آنها با داروهای شیمیایی دارای عوارضی نیز می باشد.اما عسل چهل گیاه به دلیل داشتن خاصیت ضد عفونی و آنتی باکتریال خود سریعا به محل زخم وارد شده و زخم را بهبود می بخشد.

4-تقویت قوای عقل

عسل چهل گیاه به دلیل داشتن فسفر و پتاسیم در خود موجب تامین آنزیم لازم برای سوخت و ساز در مغز شده و آن را تقویت می کند.توصیه می شود برای تقویت زیاد مغز اگر با سیاه دانه و یا کنجد ترکیب شود.نتیجه ی آن سریعتر خواهد بود.

5-بهبود درد مفصل ها

همانطور که اشاره شد عسل چهل گیاه دارای کلسیم زیادی نسبت به عسل تک بوده که در ترمیم استخوان های مفاصل و مایع بین آنها موثر عمل می کند که اثر آن در کاهش درد های مفصلی و آرتروز می باشد.

خریدعسل چهل گیاه

در ادامه به برخی از خواص دارویی این خوراکی باارزش اشاره می کنیم:

*درمان و کاهش سرفه های مکرر

*کاهش دهنده درد سینه

*تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

*مقوی قوای جنسی

*درمان زخم های پوستی

*شفاف سازی و از بین برنده ی انواع آکنه و کک و مک از پوست

*پاکسازی گلو و باز کردن گرفتگی صدا

*ویتامین آی موجود در عسل چهل گیاه موجب تقویت بینایی می شود.

*از بین برنده کوفتگی و خستگی صبح گاهی

*بهبود عملکرد معده و روده و در نهایت ضد یبوست و اسهال

*با کنترل کلسترول در خون موجب حرکت راحت و سریع خون در رگها شده که به طبع آن از ایجاد واریس جلوگیری می کند که به طبع آن عملکرد قلب به راحتی انجام می شود.

عسل چهل گیاه قره داغ

خریدعسل چهل گیاه

گروه قره داغ با داشتن چند زنبوردار در شمالغرب کشور همه ساله عسل چهل گیاه با حجم زیاد و با ساکارز پایین تولید وبه بازار عرضه می کند.شما می توانید جهت خرید عمده ی عسل با ساکارز های مختلف با گروه ما درارتباط بوده و عسل مورد نظر خود را خریداری نمایید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا