گرده

خریدگرده ی گل جهت درمان بیماری

خریدگرده++ یکی دیگر محصول شگفت انگیز زنبور عسل،گرده گل هست در سالهای گذشته مردم از خواص بی نظیر این محصول بی اطلاع بودند و نسبت به برداشت ومصرف گرده بی اعتنا بودند اما بعد از تحقیقات وبررسی مواد تشکیل دهنده ی این محصول علاوه مصرف روزانه ی آن از آن به عنوان مکمل های ویتامینی وپروتئینی نیز در کنترل بیماری و تقویت ایمنی بدن استفاده می شود.

  • چگونه گرده گل را مصرف کنیم؟
  • گرده گل چه خطراتی دارد؟
  • گرده گل چه طبعی دارد؟

چگونه گرده گل را مصرف کنیم؟

آیامیدانید گرده گل همان اسپرم گلها وگیاهان طبیعت می باشدکه زنبورها جهت لقاح گیاهان بین آنها جابجا میکننداما همین گرده دارای فواید زیادی می باشد. از جمله منابع موجود در گرده پروتئین ها و ویتامین های با ارزش هستند که میتوان از آن به عنوان یک رژیم غذایی کامل استفاده کرد. گرده گل که صرفا توسط زنبور عسل جمع آوری می شود دارای خواص درمانی بسیار بالایی است و اکثر افراد می توانند باتهیه ی این مواد غذایی ارزشمنددر رفع بسیاری از ناخوشی های روزمره استفاده کنند.

 اما به صورت تجربی گرده گل را میتوان به شکل های زیر استفاده کرد.

1-گرده گل مرغوب را میتوان همراه با یک لیوان شیر جوشیده و تازه میل نمود.

2-گرده را می توان به صورت خام وپودر به تنهایی ویا همراه با یک لیوان آب میل کرد.

3-در صورت خوش آیند نبودن طعم گرده برای برخی افراد می توانندآنرا باعسل مخلوط کرده سپس میل نمایند.

4-و در نهایت گرده را می توان در ساشه های 3الی 4 گرمی پر کرده وبصورت کپسول می توان مصرف نمود.

* در مصرف گرده گل سعی کنید زیاده روی نکنید بعد از مصرف کوتاه مدت این مواد غذایی در صورتی که حساسیتی مشاهده نکردید میتوانید یه دوره ی یک ماهه نیز شروع به مصرف کردن بکنید.

*گرده گل به تنهایی دارای آلرژی میباشدولی گرده ای که توسط زنبورعسل جمع آوری می شود آلرژی زا نیست.

خریدگرده

گرده گل چه خطراتی دارد؟

تاکنون هیچ بیماری و یا خطری از بابت مصرف گرده ی گل جایی ثبت نشده است ولی با این حال سوال خیلی از افراد هست که گرده ی گل چه عوارضی دارد؟در جواب این سوال می توان گفت در صورتی که بعد ازمصرف گرده گل با حساسیت هایی از قبیل تنگی نفس،آلرژی،خارش ،طب و یا هر علایم جدیدی که بعد از مصرف گرده بوجود بیاید حتما به پزشک مراجعه کنید نکته:مصرف گرده ی گل برای خردسالان و زنان باردار اصلا توصیه نمی شود.

خریدگرده

نحوه مصرف گرده گل توسط ورزشکاران

امروزه با توجه علاقه مند شدن ورزشکاران به انواع پروتئین و ویتامینها باعث شده انواع مکمل هایی با ترکیبی از این قبیل تولید وبه بازار عرضه می شود.واز طرفی هیچ کس توانایی انکار تاثیر ویتامین ها وپروتئین ها درعملکرد بدن ورزشکاران را ندارد.متاسفانه اخیرا با ورود مکمل های پروتيینی و ویتامینی نامرغوب وکم کیفیت ماشاهد بیماری وعوارض زیادی  از جمله نازایی بیماری های کبدی و صدها عوارض دیگر را در بین ورزشکاران با مصرف این مکمل ها مشاهده میکنیم.خوشبختانه با اطلاع رسانی برخی افراد روند استفاده از مکمل های شیمیایی کاهش پیدا کرده واکثر ورزشکاران از پروتئین ها و ویتامین های طبیعی استفاده می کنند.

در حال حاضر درکشورهای پیشرفته ورزشکاران برای تامین ویتامین موردنیاز بدن خود از مکمل های میوه ی خشک و برای تامین پروتئین از دست رفته از مکمل های گرده گل استفاده می کنند. گرده گل یک مکمل ورزشی بسیار محبوب است،  اکثر ورزشکاران یا کسانی که گرده گل را در رژیم غذایی خود قرار می دهند برایشان تشخیص اینکه ایا گرده با ترکیب عناصر شیمیایی اش به عنوان یک نیروزا عمل میکند تشخیص آن سخت است که این مادهبه من ورزشکار انرژی می دهد یا خیر اما بعد ازمدتی شاهد افزایش سر سام آور انرژی بدنیشان بعد از مصرف گرده ی گل می شوند.

خریدگرده

گرده گل چه طبعی دارد؟

جهت تعیین طبع این ماده ی ارزشمند باید از گلهای برداشت شده تشخیص داد.اما بیشتر گرده ها دارای طبع گرم میباشنداز این رو مصرف مداوم این محصول شگفت انگیز در تقویت قوای جسمانی بسیار موثر است.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا