خریددارودارو

فروش بهترین داروهای ضد بیماری زنبورعسل

همانطورکه در جریان هستید بیماریهای زنبورداری بسیار متنوع نیستند ولی به دلیل اجتماعی زندگی کردن آنها موجب می شود اگر ذره ای آلودگی در کندو وجود داشته باشد بسیار سریعتر به تمام کلنی ها شیوع پیدا کرده و را درگیر خواهد کرد لذا جلوگیری از بیماری ها باید از طریق داروها و یا آنتبی بیوتیک های طبیعی فورا انجام گیرد.

داروی زنبورعسل

داروی فومالیژین و نحوه ی مصرف

این دارو در گروه آنتی بیوتیک ها قرار داشته و عوارض کمی برای زنبورهای سالم در زمان استفاده دارد.جنس این دارو پودر بوده و همراه با مقدار لازم آب باید بکار رود.

فومالیژین یک داروی بسیار موثر و با درصد تاثیر گذاری بالا بوده که در دو نوبت در طول سال باید استفاده شود تا نتیجه ی بهتری دریافت کنید.فومالیژین برای بیماری نوزما به کار می رود و در هربار مصرف باید به صورت شربت خوراکی در آخور شیره خوری استفاده شود.

برای تهیه شربت باید ابتدا میزان قاب و طبق را درنظر بگیرید سپس یک بسته 50گرمی با آب کمی خنک اضافه کرده و کاملا هم می زنیم حال این دارو را به شربت خوراکی (آب و شکر مخلوظ شده جهت تغذیه) آماده و اندازه ی 50تا60لیتر اضافه می کنیم سپس بهم میزنیم تا پودر کاملا ترکیب شود.نکاتی که در حین استفاده از شربت فومالیژین باید به نکات زیر توجه کرد.

1-از آب داغ برای تهیه ی شربت به هیچ وجه استفاده نشود چون خاصیت دارو از بین می رود.

2- شربت باید در جایی استفاده قرار گیرد که نوزادان تازه رسیده بتوانند از آن استفاده کنند.

3-میزان پودر مصرفی برای 10قاب  باید 1دهم و اگر طبق داشته باشد 75 میلی گرم نیز به آن اضافه می شود.

4-این دارو برای نوزما بوده و برای بیماری های دیگر تاثیر ندارد

5-در زمان شهد آوری نباید از دارو استفاده کنید

داروی هایکولین

داروی زنبورعسل

هایکولین یک داروی مایع شکل بوده که برای مبازره و از بین رفتن انگلی به نام مایت واروا ساخته است.این دارو به قدر قوی هست که از طریق بویایی و چشایی انگل وارد بدن واروا شده و موجب تغییر در زندگی عادی آن میشود لذا با این شرایط سخت قادر به زندگی در روی زنبور را نداشته و کندو را ترک میکند.این دارو در بسته های 15 و 30میلی گرمی و مایع در بازار موجود بوده و در صورت استفاده ی صحیح اثر بسیار مثبت تا 100درصد نیز داشته و هیچ گونه عوارضی هم برای سایر لاروها ندارد.لازم به ذکر است در صورت داشتن تجربه ساشه را به صورت مستقیم بر روی زنبورهای مبتلا شده بریزید.

نکته: برای اثرگذاری بالا سعی کنید دمای ساشه را کمی گرم کنید(35 درجه)-حین شهد اوری هیچ وقت از دارو استفاده نکنید تا عسل و موم آلوده به اثر شیمیایی دارو گردد.

برای خرید و مشاوره در مورد داروهای زنبورداری با ما در ارتباط باشید.داروی زنبورعسل را از ما بخواهید

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا