عسل خام

فروش عسل خام باکیفیت بسیار بالا

تمامی عسل هایی که در زنبورستان ها توسط حشره ی زنبورعسل جدا از نوع تغذیه تولید می شود عسل خام می باشد.عسل خام بهترین نوع عسل بوده به این دلیل که تمامی مواد و آنزیم های ضروری مربوط به عسل در آن یافت می شود.یکی از بزرگترین خصوصیات یک عسل خام رس بستن بعد از مدتی کوتاه می باشد.

انواع عسل و راههای تشخیص آنها

فروش عسل خام
منظوراز انواع عسل تعداد آنها نیست بلکه نحوه تولید عسل می باشد،در کل براساس ساختاری کلا دو نوع عسل در طبیعت وجود دارد.
1-عسل کاملا مصنوعی
2-عسل طبیعی توضیح نوع اولی:این مدل عسل کاملا دست ساز بوده و با مواد اولیه ی ارزان و برخی قندهای شیمیایی تولید وعرضه میشود که در آن حتی یک عدد زنبور در ساخت آن مشارکت نکرده است.
توضیح نوع دومی:همانطور که از اسمش پیداست این عسل توسط زنبورعسل(جدا از منبع و نوع تغذیه) تولید می شود.تشخیص این از هم دیگر بسیار راحت بوده که در زیر به تعداد اندکی از آن اشاره می کنیم.
1-بو و عطر:عسل مصنوعی هیچ بویی نداشته وصرفا بوی مواد شیمیایی دارد ولی عسل طبیعی حتی از نوع تغذیه ای همراه با بوی گل و گیاه می باشد.
2-شیرینی:عسل طبیعی به مرورزمان از شیرینی خود کاسته و حتی رس می بند ولی عسلهای مصنوعی هیچ وقت از شیرینی خود نمی کاهد و اصلا هم رس نمی بندد.
3-شفافیت:عسل طبیعی اصل دارای شفافیت نیست یعنی نور به راحتی از آن عبور نکرده و پشت آن قابل رویت نیست ولی عسل مصنوعی بسیار شفاف بوده و همه چیز از پش آن به راحتی نمایان است.البته با روش های جدید حتی کدری را نیز به عسل اضافه می کنند که تشخیصش بسیار سخت شده است.
4-میزان چسبندگی:عسل های طبیعی به دلیل شیرینی کم و استفاده نشدن از مواد شیمیایی اصلا چسبندگی ندارد ولی عسل مصنوعی به دلیل سرشار از مواد شیمیایی مانند چسب عمل می کند.
فروش عسل خام
5-تست با کاغذ و نان:عسل های مصنوعی در صورتی که بر روی نان و یا کاغذ ریخته شود آن را خیس می کند ولی عسل طبیعی چنین کاری نمی کند.

6-میزان کشیدگی:عسل مصنوعی مانند چسب به راحتی و تا یک متر خاصیت کششی دارد ولی عسل طبیعی اصلا خاصیت کشسانی نداشته و از هم خدا می شوند.

مضرات عسل مصنوعی

عسل مصنوعی سرشار از باکتریهای مضر و مواد شیمیایی بوده که همه ی انها برای بدن مضر هستند.مصرف این نوع عسلها برای بدن عوارضی چون بالارفتن قند که منجر به دیابت می شود، تخریب کبد،انواع سرطان و…توصیه می کنیم هیچ وقت فریب قیمت پایین عسل را نخورده و از آنها دوری کنید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا