عسل

فروش ناب ترین عسل طبیعی به صورت عمده

عده ای از افراد باتجربه و حتی طبیبان سنتی و برخی پزشکان ایران و دیگرکشورها به خاصیت های شفایی عسل و دیگرمحصولات زنبورعسل پی برده اند و از معجزات این خوراکی در درمان انواع بیماری استفاده می کنند،لذا گاهی درمان 100درصد و گاهی نیز به عنوان پیشگیرانه استفاده می شود.

  • فروش عسل دارویی
  • فروش عسل عمده تغذیه ای

فروش عسل دارویی

فروش ناب ترین عسل

عسل دارویی به عسلی اتلاق می شود که به جای داروهای شیمیایی از آن به عنوان دارو استفاده می شود.البته بسته به نوع بیماری و نوع عسل و مهم تر از همه ی آنها تجربه لازم نیازمند هست تا بدانیم کدام عسل برای کدام بیماری مفید هست.برفرض مثال برای زخم های ضخیم پوستی و عفونت از عسل کنار یا برای زخم معده از عسل گون استفاده می شود.در ادامه به تعدادی از عسل معروف و خواص آنها اشاره می کنیم:

عسل سیاهدانه

این عسل قاتل شدیدترین زخم معده،تقویت کننده سیستم عصبی و مغز

عسل آویشن

آویشن عسلی بسیار محبوب و پرمصرف که در نزد پزشکان سنتی برای درمان دردگلو،درمان سرفه،سیستم تنفسی،درمان زخم ومفرح و انرژی بخش معروف است.

عسل بابونه

این عسل از عسلهای نادر بوده و برای بهبود انواع ورم،کنترل دمای بدن وکاهش تب،بهبودالتهاب مغز،میگرن،انواع سردرد،کنترل انواع بیماری خود ایمنی از جمله آرتریت وکاهش دهنده درد

عسل اقاقیا

این عسل جزو برداشت های زود هنگام در کشور بوده و دارای رطوبت بسیار پایینی می باشد.از خواص این عسل داشتن طبع گرم و انرژی بخش بوده و برای افرادی که تحرک زیادی دارند بسیار مفید است.

عسل یونجه

عسل یونجه از مراتع کشت یونجه بدست آمده و سرشار از ویتامین ای و سی بوده که برای تقویت و زیادکردن گلبول های قرمز بسیار مفید است.یکی دیگر از خواص عسل یونجه تقویت بینایی می باشد.

عسل مرکبات

این عسل یکی از خوش طعم ترین عسل درایران بوده و مصرف زیادی هم در بین ایرانی ها دارد منشاء برداشت این عسل از درخت های نارنج،پرتقال و دیگر مرکبات درشمال و جنوب کشور می باشد.از خواص آن دارای طبع ملایم بوده و همه ی افراد خصوصا کودکان سن پایین برای رشد و استحکام استخوان بندی باید از این عسل استفاده کنند.

عسل زرشک

این عسل هم از عسل های نادر و کم یاب در ایران بوده و تنها در مناطق شرق کشور خصوصا بیرجند تولید می شود.از خواص منحصر به فرد این عسل براساس گیاه منشاء برای کنترل و کاهش فشار خون،درمان اختلالات کبد،تصفیه ی خون می توان نام برد.

فروش عسل عمده تغذیه ای

فروش ناب ترین عسل

منظور از عسل تغذیه ای به عسلی گفته می شودکه در فرایند تولید آن علاوه بر اینکه زنبورها شهد طبیعی را از گل وگیاهان طبیعت برداشت می کنند،زنبوردارها ترکیبی از آب وشکر و یاشیره ی خرما و دیگر شیرنیجات را در اختیار زنبورها قرار می دهند تا از شهد طبیعی خود جهت مصرف روزانه استفاده نکنندتا عسل بیشتری برداشت کنند.عسل های تغذیه ای نسبت به عسل های دارویی و ارگانیک دارای ساکارز بالاتری هستند ولی همچنان خاصیت عسل طبیعی را در خود دارند.مصرف عسل های تغذیه ای به مراتب بسیار بهتر از سایر شیرین کننده ها مانند قند و شکر است.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا