اکستراکتور

خرید اکستراکتور 4و6 قاب برقی و دستی

خرید اکستراکتور

اگر دقت کرده باشید برخی لوازم در زنبورداری کمک بسیار زیادی به زنبوردار عزیز میکند تا بتواند با خیال راحت عسل بیشتری تولید کند.یکی از این تجهیزان بسیار کاربردی اکستراکتورهای صنعتی هستند که با حرکت دورانی حول محور مخزن خود تمامی عسل های موجود داخل شان را از موم جدا میکنند.این عسل برداشتی همان عسل خام معروف است که به صورت سانتریفیوژ برداشته میشود.

تعریف اکستراکتور

آیا از اکستراکتور و طرز کارکرد آن اطلاع دارید؟این وسیله ی ساده به قدری در زنبورداری کار مفید انجام میدهد که از نظر زنبورداران بدون این دستگاه امکان برداشت شهد از موم عسل به مقدار زیادی نیست.یک وسیله ای ساده است که برای جداسازی اولیه عسل از موم که در انواع گوناگون و قیمت مختلف در بازار موجود است این دستگاه در بین زنبورداران بیشتر به استراکتور معروف است و وسیله ای که با استفاده از نیروی گریز از مرکز، سبب جداسازی عسل از موم و شان می شود.با توجه به اساس اولیه ی این محصول از زمان های گذشته تا به حال فقط تعداد قاب و جنس ان تغییر کرده است و روش برداشت از قدیم تا به امروز همان روش گریز از مرکز میباشد.

انواع اکستراکتور و تفاوتهای انها نسبت به هم

در بازار بزرگ زنبورداران اکستراکتور یا همان استراکتور به دو صورت موجود است:
1-برقی
2-دستی


هر دوی این دستگاهها مانند هم بوده ولی در نوع برقی انرژی چرخشی توسط الکتریک انجام میشود به طوری که هیچ گونه خستگی برای زنبوردار در حین برداشت ندارد.

برخی از تفاوت های اکستراکتور را در زیر بیان میکنیم:
1-استراکتور برقی نیاز به برق دارد ولی دستی نیاز به برق ندارد
2-هزینه ی تعمیر نگهداری برقی بالاتر است
3-مقدار برداشت عسل ارگانیک شهد در برقی زیادتر از دستی است
4-اکستراکتور برقی ساختمان پیچیده ای دارد
5-نصب و نگهداری دستی اسان است
6-قیمت دستی نسبت به برقی پایین تر است
7-در اکستراکتور برقی به شخص نیاز نیست.

قیمت اکستراکتور چهار و شش قاب

قیمت دستگاه اکستراکتور به چه عواملی بستگی دارد؟ هر محصولی در انتهای کار دارای یک ارزش مالی هست و اکستراکتور نیز در بازار با توجه به موارد بسیار زیادی قیمت گذاری میشود که در زیر به چند مورد مهم که اثر مستقیم در قیمت این دستگاه دارند اشاره میکنیم:
1-ظزفیت یا تعداد قاب
2-جنس ورق به کار رفته
3-جنس و تعداد دنده ی گیربکس
4-ضخامت ورق مخزن
5-جنس بدنه
6-حجم مخزن

 

خرید اکستراکتور

یکی از مهمترین پارامتر در بین موارد بالا ورق به کار رفته در ساخت بدنه اکستراکتور است و این قسمت تأثیر مستقیم در افزایش قیمت آن دارد.

معمولاً در ساخت اکستراکتور از ورق با:
1-ضخامت ۰/۴ میلیمتر
2-ضخامت۰/۵ میلیمتر
3-و ۰/۶ میلیمتر استفاده می شود.

خرید اکستراکتور های چند قاب

اگر به دنبال خرید اکستراکتور با کیفیت در مغازه ی فروش لوازم زنبورداری و یا زنبورستان خود جهت برداشت عسل شهد هستید با ما تماس بگیرید تا بعد از مشاوره ی لازم اقدام به خرید بهترین دستگاه نمایید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا