عسلگون

فروش عسل گون باخواص درمانی بالا

در ایران مراتع زیادی نسبت به آب و هوای مربوطه وجود دارد، از مناطق گرم و خشک گرفته تا سرد و یخی اما همه ی این مناطق مراتع و گیاهان مربوط به خود را دارد که زنبورهای عسل در صورت وفق دادن خود با آنها شهد و گرده ی آنها را برداشت کرده و عسل طبیعی تولید می کنند که یکی از این گیاه ها گون هست.

فروش عسل گون

مشخصات عسل گون

از جمله عسلی که مقدار آن در ایران زیاد هست و جزو عسلهای پر طرفدار می باشد گون هست.این عسل به دلیل داشتن طبع گرم و برداشت در مرداد ماه یکی از بهترین خوراکی ها در زمستان محسوب شده و خواص زیادی هم دارد، عسل گون نسبت به گیاه خود اثر بیشتری در بدن ایجاد کرده و انرژی زیادی را به فرد هدیه می کند.اگر عسل بدون تغذیه و فقط از شهد گون باشد خصوصیات فیزیکی مانند زیر را خواهد داشت. ساکارز : 2
هیدروکسی میتل فورفورال: 5/6
اسیدیته : 18.5
میزان رطوبت : 17
رنگ عسل گون : زرد(رنگ متداول و همه پسند)
نسبت قند فروکتوز به گلوکز : 1.15
شکرک زدن(رس بستن) :زمان کوتاه حدودا 4 ماه بعد
قندهای احیا کننده : 75
عطر : قابل قبول

خواص دارویی عسل گون چیست؟

فروش عسل گون
جوانسازی و انرژی بخش
اکثر عسل ها خصوصا عسل گون سرشار از آنتی اکسیدان طبیعی بوده که در شرایط بد آب و هوایی رادیکالهای آزادی که در بدن ایجاد شده و بدن را رو زوال پیش می برند،آنها را از بین برده و سلولها جان تازه ای بخشیده و از پیری جلو گیری می کند.
برای شادابی گلو و جلوگیری از گرفتگی آن
افرادی مشکلات ریه و گلو دارند برای اینکه در زمستان براثر سرما از گرفتگی صدا در امان بمانند می توانند با مصرف مداوم عسل گون صدا و گلوی خود را در برابر این امراض محافظت نمایند.
کاهش دهنده ی استرس
عسل گون یکی از عسلهای سازگاری شده با بدن ایرانی نسبت آب و هوای کشورمان می باشد این عسل مثل دیگرعسل ها با طبع گرم خود موجب افزایش سطح انسولین در بدن شده و به طبع آن استرس و اضطراب کاهش پیدا کرده و حتی می تواند به بی خوابی خود غلبه کند.
بهبود عملکرد قلب
یکی از پرکارترین عضو در بدن قلب می باشد، آیا تابحال فکر کردید که این عضو انرژی خود را از کجا دریافت میکند؟ بعله با سوختن و آزاد کردن قند گلوکز این اتفاق می افتد وعسل گون نیز سرشار از این ماده بوده و برای قلب به عنوان سوخت طبیعی به حساب می آید.
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا